اس ام اس عاشقانه
قلب شیشه ای

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه 90 - www.RadsMs.comاس ام اس عاشقانه - www.RadSMs.com

اس ام اس عاشقانه آبان ماه 90 - www.RadsMs.comاس ام اس عاشقانه جدید - www.RadsMs.com

 

 

ما کار و دکان و پیشه را سوخته ایم

شعر و غزل و دوبیتی آموخته ایم

در عشق که او جان و دل و دیدۀ ماست

جان و دل و دیده هر سه را سوخته ایم . . .

.

.

.

پیامک عاشقانه

اگر امشب هم از حوالی دلم گذشتی

آهسته رد شو

غم را با هزار بدبختی خوابانده ام . . .

.

.

.

متن عاشقانه

خون می چکد از تیغ نگاهی که تو داری / فریاد از آن چشم سیاهی که تو داری

هرچند گلی نیست به خوش چشمی نرگس / در خواب ندیده است نگاهی که تو داری . . .

.

.

.

دوبیتی عاشقانه

چشم مستی که تو داری به خدا زنجیر است

هر که پا بند تو شد ، تا به قیامت گیر است . . .

.

.

.

شعر عاشقانه

گاه این نازک دلم ، یاد رویت میکند / گاه با دیدار گل ، یاد بویت میکند

گاه با دلواپسی ، در کنار پنجره / از هزاران قاصدک پرس و جویت میکند . . .

.

.

.

متن زیبای عاشقانه

کوچه علی‌ چپ قشنگترین کوچه ی دنیاست

وقتی‌ در حساس‌ترین نقطه ی رابطه می پیچی به آن . . . !

.

.

.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

چه بی تابانه می خواهمت ای که دوریت آزمون سخت زنده به گوری است . . .

.

.

.

جدیدترین پیامک های عاشقانه

ثانیه ها با گذشتن خود تنها یک چیز را به من می فهمانند

آن هم طولانی شدن غم ندیدنت . . .

.

.

.

به سلامتی اونایی که تو این هوای دو نفره با تنهاییشون قدم میزنن . . .

من هیچ ندانم که مرا آنکه سرشت / از اهل بهشت کرد، یا دوزخ زشت

جامی و بتی و بربطی بر لب کشت / این هر سه مرا نقد و ترا نسیه بهشت . . .

.

.

.

پیامک عاشقانه

آهم که هزار شعله در بر دارد / صد سلسله کوه را ز جا بر دارد

من رعدم و می‌ترسم اگر آه کشم / سرتاسرِ آسمان ترک بر دارد . . .

.

.

.

جملات عاشقانه جدید

بیا جایمان را با هم عوض کنیم

دلم لک زده برای اینکه کسی عاشقم باشد . . .

.

.

.

بهترین جملات عاشقانه

شب من پنجره ای بی فردا / روز من قصه ی تنهایی ما

مانده بر خاک و اسیر ساحل / ماهی ام ماهی دور از دریا . . .

.

.

.

متن عاشقانه جدید

به تو سوگند ، به راز گل سرخ و به پروانه که در عشق فنا می گردد

زندگی زیبا نیست ، آنچه زیباست تویی تو که آغاز منو لحظه ی پایان منی .

.

.

.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

من از شوق تو لبریزم گل من / کجایی بی تو پاییزم گل من

ز پا افتاده ام بازآ که شاید / به دیدار تو برخیزم گل من . . .

.

.

.

جدیدترین پیامک های عاشقانه

امروز که آینه جوابش سنگ است / در ذهن زمانه عشق هم بی رنگ است

هر کس که نداند تو خودت می دانی / آری به خدا دلم برایت تنگ است . . .

.

.

.

دوبیتی عاشقانه

مقیاس اندازه گیری فاصله متر نیست ، اشتیاق است

مشتاق که باشی حتی یک قدم نیز فاصله ای دور است . . .

.

.

.

شعر عاشقانه

همانند پلی بودم برای عبورت ، به فکر تخریب من نباش

رسیدی دست تکان بده ، من خود فرو میریزم . . .

.

.

.

بی هیچ دلیلی “دوستت دارم”

تا نقض کنم قانونی را که هنوز دلیل می طلبد . . .

.

.

.

جان رفته ولی زخم جفایت نرود / تاثیر دو چشم بی وفایت نرود

فرشی ز دل شکسته انداخته ام / آهسته بیا شیشه به پایت نرود . . .

.

.

.

دیگر فرصتی برای پیامک دادن نیست

دست واژه ها را می گیرم

و به دیدنت می آیـــم

دلتنگیت در هیچ پیامی نمی گنجد

.

.

.

می‌روم ، اما نمی‌پرسم ز خویش

ره کجا ؟ منزل کجا ؟ مقصود چیست ؟

بوسه می‌بخشم ولی خود غافلم

کاین دل دیوانه را معبود کیست . . . ؟

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

آرزو دارم وقتی لبخند دنبال جایی برای نشستن می گردد

تو در آن نزدیکی باشی . . .

.

.

.

به سلامتی دریا که همه با لبش خاطره دارن . . .

.

.

.

پیامک عاشقانه

عاشقِ تمامِ کلماتی هستم

که تو با آن جمله می‌سازی

تا به دورغ بگویی دوستم داری . . .

.

.

.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

تو را دوست دارم بدون این که علتش را بدانم

محبتی که علت داشته باشد یا احترام است، یا ریا . . .

.

.

.

متن عاشقانه جدید

اشتباهم این بود !! عمق رابطه مان آنقدر نبود که درون آن شیرجه زدم . . .

.

.

.

اگر روزی بین رفتن و ماندن شک کردی

حتما برو، بی معطلی

چون نمی بایست کار به شک می کشید که بیاندیشی یا نیاندیشی . . .

.

.

.

«او» چو در من مرد، ناگه هر چه بود

در نگاهم حالتی دیگر گرفت

گوئیا شب با دو دست سرد خویش

روح بی‌تاب مرا در بر گرفت . . .

.

.

.

شجاعت می خواهد وفادار احساسی باشی

که می دانی شکست می دهد روزی نفسهای دلت را . . .

.

.

.

کمی گیجم کمی منگم ، عجیب است / پریده بی جهت رنگم ، عجیب است

تو را دیدم همین یک ساعت پیش / برایت باز دلتنگم ، عجیب است . . .

.

.

.

آرشیو کامل اس ام اس های عاشقانه

روی قلبی نوشته بودن شکستنی است مواظب باشین

ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است ، راحت باشید . . . !

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

دوستت دارم ، رازیست که ، در میان حنجره ام دق میکند وقتی که نیستی . . .

.

.

.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

دوری از این دیده ، اما باز یادت میکنم / حرمت این آشنایی فرش راهت میکنم

در فراقت ، غم حصار خنده هایم را شکست / باز هم از انتهای دل صدایت میکنم . . .

.

.

.

دوبیتی عاشقانه

<span lang="FA" style="font-family

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, :: 8:54 بعد از ظهر :: نويسنده : roza

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. مهربانی را اگر قسمت کنیم من یقین دارم به ماهم میرسد ادمی گر ایستد بر بام عشق دستهایش تاخداهم میرسد
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلب شیشه ای و آدرس rozashamsaei75.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



به وبلاگ من خوش آمدید





نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools

��� ������
دریافت کد جملات شریعتی
Online User تماس با ما

.