اس ام اس فلسفی
قلب شیشه ای

 

.

.

.

(اس ام اس حسادت)

خاموش کردن شمع فردی دیگر

باعث نخواهد شد که شمع شما درخشانتر نور افشانی کند . . .

.

.

.

نعره هیچ شیری خانه های چوبی را خراب نمیکند

من از سکوت موریانه میترسم . . .

.

.

.

پیامک فلسفی

هرگز از سمت جلو به یک گاو

از سمت عقب به یک اسب

و از هیچ سمتی به یک احمق نزدیک نشوید . . .

.

.

.

تونل ها به ما آموختند

که حتی در دل سنگ هم راهی برای عبور هست . . .

 

زندگی مانند کودکی است که اگر میخواهید به خواب نرود

همیشه او را سرگرم کنید . . .

.

.

.

ای بشر ، از چه گمان کردی که دنیا مال توست ؟

ور نپنداری که هر ساعت ، عجل دنبال توست . . .

.

.

.

بر روی زمین چیزی بزرگتر از انسان نیست و در انسان چیزی بزرگتر از فکر او . . .

.

.

.

پروردگارا

به من بیاموز دوست بدارم کسانی را که دوستم ندارند ، گریه کنم برای کسانی

که هیچگاه غم من را نخوردند ، لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم

ننواخنتند و عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند . . .

.

.

.

اگه کسی به تو نگاه کرد و قلبت لرزید عجله نکن

چون ممکنه کاری با قلبت بکنه که چشمات بلرزن . . .

.

.

.

اس ام اس فلسفی

هر بامداد آهویی از خواب بر میخیزد و میداند که از تند ترین شیر

باید تندتر بدود ، وگرنه کشته خواهد شد

هر بامداد شیری از خواب بر میخیزد و میداند ار تند ترین آهو

باید تند تر بدود ، وگرنه از گرسنگی خواهد مرد

فرقی ندارد آهو باشی یا شیر ، آفتاب که برمیآید آماده دویدن باش . . .

.

.

.

سر بر گریبان فرو بر و از دل خویش بپرس ، آنچه را که میداند . . .

.

.

.

نشانه مهارت

دانستن بیشترینها در مورد کوچکترین ها است

.

.

.

اگر افتادی مهم نیست ، به شرطی که موقع بلند شدن از زمین چیزی برداری . . .

.

.

.

انسان برای پیروزی آفریده شده ، او را میتوان نابود کرد ولی نمیتوان شکست داد . . .

.

.

.

آزمودم دل خود را به هزاران شیوه ، هیچ چیز به غیر از یاد خدا شادش نکرد . . .

.

.

.

سخاوت آن نیست که آنچه را که من بیش از تو به آن نیاز دارم به من ببخشی

بلکه آن است که به من ببخشی آنچه را که بیش از من به آن نیاز داری . . .

 

اس ام اس های فلسفی

کلماتی که از دهانتان بیرون می آیند ، ویترین فروشگاه شعور شماست . . .

.

.

.

یک انسان منفی به دنبال مشکل است در هر فرصت

و یک انسان مثبت به دنبال فرصت است در هر مشکل . . .

.

.

.

پیامک فلسفی

از فشار زندگی نترسید

به یاد داشته باشید

فشار ، توده زغال سنگ را به الماس تبدیل میکند . . .

.

.

.

جملات فلسفی

همیشه اشتباهات هنگام وقوع دردناک هستند

اما سالها بعد مجموعه ای از اشتباهات همراه شماست

که شما را به موفقیت میرساند . . .

.

.

.

وقتی با مشکلات روبرو میشویم ، به خدا میگوییم چرا من ؟

اما زمانی که خوشحالی به ما روی میآورد ، صحبتی از خدا نیست

یاد بگیریم که در هر وضعیت بگوییم ” بله خدا ! خود من”

.

.

.

جملات بزرگان

رسم زمانه است

اگر نرم باشی تو را له میکنند

اگر خشک باشی تو را میشکنند . . .

.

.

.

نیازی به انتقام نیست. فقط منتظر بمان

آن ها که آزارت می دهند، سرانجام به خود آسیب می زنند و اگر بخت مدد کند

خداوند اجازه می دهد تماشاگرشان باشی . . .

.

.

.

ممکن است به آرامی راه بروم اما هیچگاه به عقب راه نخوام رفت

مگر زمانی که خود را آماده پرش طول ببینم

(کارل لوئیس)

اس ام اس فلسفی مرداد 91

انتقاد هم مانند باران ، باید آنقدر نرم باشد

تا بدون خراب کردن ریشه های آن فرد موجب رشد او شود . . .

.

.

.

مشکل فکر های بسته این است

که دهانشان پیوسته باز است . . .

.

.

.

عشق مثل عبادت کردن می مونه

بعد از اینکه نیت کردی دیگه نباید به اطرافت نگاه کنی . . .

.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, :: 8:5 بعد از ظهر :: نويسنده : roza

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. مهربانی را اگر قسمت کنیم من یقین دارم به ماهم میرسد ادمی گر ایستد بر بام عشق دستهایش تاخداهم میرسد
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلب شیشه ای و آدرس rozashamsaei75.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



به وبلاگ من خوش آمدید





نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools

��� ������
دریافت کد جملات شریعتی
Online User تماس با ما

.